לוגו של רן מורנו
colorful flags

סדנת משחקי רצפה ענקיים !

סדנת משחקי רצפה קרקסיים 1

בטח כבר הבנתם שיש לי ולצוות המפעילים שעובדים איתי כבר המון המון נסיון בלהצחיק ולהפעיל ילדים באירועים.
אז אחרי שנים של אירועים, כיף וצחוק – יצרנו את הפתרון המושלם!

הכירו את סדנת משחקי הרצפה הענקיים שלנו!

משחקי רצפה קלאסיים קיימים כבר מאות שנים וחזרו למודעות בגדול בשנים האחרונות. הם מציעים מגוון רחב של יתרונות עבור ילדים ומבוגרים כאחד. מעידוד עבודת צוות ופעילות גופנית, ועד מתן דרך מהנה ואינטראקטיבית ללמוד חשיבה אסטרטגית ולשפר את כישורי פתרון הבעיות.

ילדים מאוד אוהבים את ההפעלה הזאת כי היא משהו שהם לא כל כך מכירים ממקומות אחרים. משחקי רצפה משלבים הפעלה של הגוף, תכנון ועבודת צוות. 

הסדנה המדהימה הזו תוסיף אלמנט ייחודי ומרגש לכל אירוע לילדים. אנחנו מציעים מגוון משחקים מהנים שיבדרו ויעסיקו את הילדים במשך שעות ויעניקו להם חוויה שכבר לא ממש זוכים לה היום.

איזה משחקי רצפה אנחנו מציעים?

אנחנו מציעים מגוון של משחקי רצפה – מהמועדפים הקלאסיים כמו איקס עיגול, דוקים ענקיים, קלאס ופלונטר, ועד לאפשרויות חדשות ומרגשות יותר כמו קפיצה לרוחק וקליעה למטרה. אנחנו בטוחים שכל אחד מהילדים באירוע ימצא הנאה באחת מהתחנות שבסדנה.

המוטיבציה שלנו היא ליצור אווירה המעודדת ילדים להיות פעילים, להיות יצירתיים ולהכיר חברים. זה מה שעוה לנו טוב וככה אנחנו מרגישים שאנחנו מגשימים את היכולות שלנו.
אז בואו הצטרפו אלינו ותנו לכיף להתחיל!

מוזמנים ליצור קשר כדי להזמין את סדנת משחקי הרצפה הענקיים!

איפה ניתן לקיים את סדנת משחקי הריצפה הענקיים?

את הסדנה ניתן לקיים בחלל סגור או פתוח במידה ויש בו לפחות 20 מ״ר פנויים אשר ניתן לפרוס עליהם את המשחקים ולהתנהל בנוחות בזמן המשחק עצמו.

משחק רצפה של דוקים
משחקי רצפה ענקיים בקניון

לפרטים נוספים ותיאום סדנת משחקי רצפה ענקיים
נא השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם