לוגו של רן מורנו
רן מורנו עושה ג׳אגלינג בפעילות יום הולדת קרקס

יום הולדת קונספט קרקס

אז לילד או לילדה האהובים והמדהימים שלכם יש יום הולדת! קודם כל  – מזל טוב! אני יודע כמה זה יכול להיות מרגש וגם קצת מלחיץ עבור הורים מסויימים… לילדים היום יש ציפיות גבוהות ורף גבוה לעמוד בו כדי להפיק ארוע יום הולדת מהנה ומרגש.
למזלכם, יש לי ולצוות שלי מלא מלא נסיון!
ואת כל הנסיון הזה רתמנו כדי ליצור ימי הולדת בקונספט קרקס. כי זה מה שאנחנו אוהבים וטובים בו.

למה לבחור ביום הולדת קונספט קרקס?

מסיבות יום הולדת הן תמיד מיוחדות, ואם אתם מתכננים לחגוג לילד שלכם בדרך ייחודית ומקורית, אז קונספט קרקס הוא בחירה מצויינת!
יום הולדת בקונספט קרקסי היא אחת הדרכים להפוך את חגיגות יום ההולדת של הילד לבלתי נשכחות.
כבר מזמן אנחנו לא בימים שבהם קישוטים פשוטים, כמה בלונים ועוגה היו כל מה שהיה צריך כדי להרים ארוע שהילד יזכור ויהנה ממנו. בימינו הציפיות בשמיים ולא סתם אני מתאמן לקראת ימי ההולדת האלה כל יום😆 ילד מאוכזב לא בא בחשבון!

ובינינו, יום הולדת קרקסי לא מיועד רק לילדים, אלא גם למבוגרים. כולם אוהבים להתרשם ולהנות מלהטוטים וג׳אגלינג, הפתעות ותרגילים שישאירו את הילד פעור פה ומתפעל! בהתחייבות!
יום הולדת קונספט קרקס הוא שילוב של אלמנטים בידוריים שונים ההופכים כל יום הולדת לחגיגה גדולה!אני מבטיח לכם שהאורחים שלכם כבר לא יתקעו ליד שולחן הכיבוד או בהמתנה לפרוסת העוגה שלהם.
הם יהנו מצפייה באמני קרקס מבצעים פעלולים עוצרי נשימה.

מה לצפות ביום הולדת קונספט קרקס?

הצוות שלנו מוכן ומזומן לרגש אתכם עם מגוון פעילויות – כולל סדנת בועות סבון ענקיות שילדים ממש אוהבים, מופע אור ואש, ג'אגלינג, משחקי רצפה, ואפילו הליכה על קביים. אתם והאורחים שלכם תרגישו כאילו אתם בתוך קרקס נודד, מלווים במוסיקה קרקסית איכותית וקישוטים צבעוניים ומשמחים (הקישוטים עליכם, כן? 😁).

מה כוללות הפעילויות ביום הולדת קונספט קרקס

  • פעילות הפרחת בועות סבון ענקיותסדנה ייחודית במינה להפרחת בועות סבון ענקיות. מתאימה לילדים בכל הגילאים ומבוגרים כאחד. במהלך הסדנה המשתתפים יתנסו בהפרחת בועות ענקיות וקטנות בעזרת כלים מגוונים ובביצוע תרגילים שונים עם הבועות כמו בועה בתוך בועה, טרמפולינה, הפרחת בועות עם כפות הידיים ועוד…
  • פעילות לימוד ומשחק ג׳אלינג – סדנה הנותנת טעימה מעולם הלהטוטים ומורכבת מסוגי משחק שונים ומאתגרים כל אחד בדרכו שלו. מה בסדנה? מקל פרח, חישוקים, דיאבלו, מקל סרט, צלחות סיניות, סטאף, מקלות איזון , כדורים ועוד… הסדנה מתחילה בהדגמה מקצועית של כ 15 דקות ולאחר מכן זמן חופשי של המשתתפים להתנסות וללמוד איך להיות להטוטנים. זוהי הזדמנות מצויינת לחשוף ילדים ובני נוער לעולם הג'אגלינג – פעילויות שמשפרות את הקוארדינציה, יכולת הריכוז והביטחון העצמי!
  • משחקי רצפה – האטרקציה המדהימה הזו תוסיף אלמנט ייחודי ומרגש לכל אירוע לילדים. היא כוללת מגוון משחקים מהנים שיבדרו ויעסיקו אותם במשך שעות. אנחנו מציעים מגוון של משחקי רצפה – מהמועדפים הקלאסיים כמו איקס עיגול, קלאס ופלונטר, ועד לאפשרויות חדשות ומרגשות יותר כמו קפיצה לרוחק וקליעה למטרה, יש לנו מענה לכולם. אנו שואפים ליצור אווירה המעודדת ילדים להיות פעילים, להיות יצירתיים ולהכיר חברים. אז בואו הצטרפו אלינו ותנו לכיף להתחיל!

כמובן שניתן להוסיף עוד פעילויות בהתאם למקום בו מתרחשת היום הולדת ולבקשות של ההורים! דברו איתי ואדאג לכל מה שאת צריכים.

איזה אוכל מתאים ליום הולדת קונספט קרקס?

הגישו צמר גפן מתוק, פופקורן ושאר פינוקי קרנבל להשלמת האווירה! אם אתם מתכננים קונספט של יום הולדת לקרקס, תצטרכו לוודא שהכל נראה בדיוק כמו שצריך.
ושום קרקס אינו שלם בלי פינוקים טעימים! בשביל זה, למה לא להגיש מאכלי יריד וקרנבל קלאסיים כמו צמר גפן מתוק או פופקורן?
הריחות המתוקים והפינוקים הצבעוניים בהחלט יכניסו את כולם לחוויית קרנבל קלאסית. אז אל תשכחו להוסיף את החטיפים המתוקים והמלוחים לרשימת פריטי החובה שלכם למסיבת יום הולדת בלתי נשכחת בנושא קרקס!

לחצו לשתף