לוגו של רן מורנו
רן מורנו ביום הולדת קרקסי מול ילדים

7 רעיונות להפעלות ימי הולדת לילדים!

אחרי שנים של קיום הפעלות ימי הולדת מגוונות בכל רחבי הארץ החלטתי לרכז עבורכם את 7 ההפעלות הכי מוצלחות ומבוקשות לדעתי. 

יום הולדת קרקסי

ההפעלה הראשונה שבחרתי וזאת שמקבלת את התגובות הכי מתלהבות היא יום הולדת קרקסי!
אני מזמין אתכם להצטרף לחגיגת יום הולדת בלתי נשכחת המשלבת את התרגשות הקרקס עם שמחת היום המיוחד. אני אמן קרקס ולהטוטן כבר שנים רבות, וחוויתי את השמחה המדהימה של לגרום לילדים לחייך ולצחוק פעמים רבות. לראות את פניהם זוהרות מאושר לאחר השלמת טריק שנראה להם בלתי אפשרי זו תחושה שאין כמותה.

כשאני מעביר יום הולדת קרקסי אני תמיד מרגיש איך כל המשפחה נשאבת לחוויה צבעונית ומהנה שתיצור זיכרונות מתמשכים!
וכמובן שמלבד ילד יום ההולדת – שיקבל יחס מלכותי, גם שאר האורחים יקבלו יחס קרקסי מיוחד שופע בשמחה וצחוק.

בעזרת שימוש במוזיקה, הומור וטכניקות רבות מעולם הקרקס יום הולדת קרקסי הוא תמיד הצלחה גדולה ובלתי נשכחת!

סדנת יצירת כלי ג׳אגלינג

הסדנה הזאת מיוחדת במינה!
אני מזמין אתכם להצטרף אלינו לסדנה מרגשת ויצירתית, בה תלמדו איך להכין משהו מיוחד מחומרים בשימוש חוזר. כל אחד יקבל את הבחירה אם להכין כדורי ג'אגלינג או פוי (poi).

פוי הוא כלי להטוטנות עתיק ששימש את המאורים (הילידים של ניו זילנד) במשך מאות שנים. בתרבות המאורית משתמשים ב-poi בסוג של ריקוד קבוצתי הכולל שרשראות מתכת. שיטת הג'אגלינג המסורתית הזו הפכה לפופולרית בכל העולם, ולהטוטנים מודרניים התנסו בתנועות חדשות ויצירתיות כדי ליצור הופעות יפות ומהפנטות.

במהלך הסדנה תלמדו את השלבים השונים בהכנת הכלים – החל מאיסוף החומרים ועד ליצירתם בפועל. לאחר סיום הכנת כלי הג׳אגלינג, תוכלו לקשט אותו בכל דרך שתרצה. לאחר מכן, אנונדגים את היסודות בשימוש בכלי. וכבונוס נוסף – בסוף הסדנה, תקבלו הביתה את היצירה שלכם – שלושה כדורי ג'אגלינג או זוג פוי! שווה במיוחד!

סדנת חץ וקשת וקליעה למטרה

בסדנת הקליעה למטרה שלנו ילדים יכולים ללמוד את היסודות של חץ וקשת וקליעה למטרה בהנחיית צוות מנוסה של מדריכים. כמובן שהבטיחות היא תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו, וכל משתתף יקבל הדרכה מתאימה על השימוש בציוד לפני תחילת הכיף.
המשתתפים יחולקו לקבוצות קטנות וביחדעם המדריכים יחקרו ויתנסו בכלים. זו לא רק דרך נהדרת ליהנות, אלא גם הזדמנות מעולה ללמוד כישורי חיים חשובים כמו קואורדינציה, ריכוז וסבלנות – כל זאת תוך כדי אתגר קליעה למטרה!
אנו נספק את החיצים והקשתות (המותאמים לילדים כמובן), כמו גם מטרות שונות.

מופע תיאטרלי קרקסי

מוזמנים להצטרף אליי ל-45 דקות בלתי נשכחות של קרקס וקומדיה!
אני מבטיח לכם מופע מלא בהומור, צחוק ושטויות. המופע הקרקסי שלי עמוס בלהטוטי קרקס מרשימים ומטורפים, כולל ג'אגלינג באש ולהטוטנות אור. בנוסף, יש קטעי התנדבות שונים בהם הקהל יכול להשתלב ולהצטרף לכיף!

זה בעצם מופע שמסכם הרבה מהדברים שלמדתי ומכישורי הקרקס שאספתי במהלך השנים והוא כל הזמן משתפר ומשתנה.
מומלץ מאוד! לכל הגילאים 🙂

מופע מוסיקלי ומעגל מתופפים

אני נרגש להזמין אתכם להצטרף אלינו למופע מוזיקלי המיוחד הכולל כלים מכל העולם!
ההופעה שלנו תיקח אתכם למסע מוזיקלי בין מגוון תרבויות, עם שילוב של מקצבים ומנגינות שמבטיחים לגרום לכם לרקוד ולהרגיש מחוברים.

במופע שלנו, תזכו לחקור מגוון של כלי נגינה אותנטיים ומיוחדים שידליקו לכם את הדמיון, תוך כדי אינטראקציה עם הנגנים המוכשרים. המופע יהיה ברובו קצבי, אקספרסיבי ואנרגטי, עם מנגינות קלאסיות ומודרניות כאחד. 

התכוננו לחוות את הקסם של תוף הפאנטם, הקחון, הסאז, הדידג'רידו, הדג׳מבה, הדרבוקה ועוד ועוד!
מופע שהילדים בטוח לא ישכחו!

סדנת איזון, שיווי משקל והליכה על קביים

התכוננו לחוות את הריגוש של איזון בקרקס! בסדנה זו אנו מספקים זוגות של קביים בגבהים שונים ומספר רולה בולות (מתקן המורכב מגליל וקרש סקייטבורד) שתוכלו לתרגל בהם את כישורי האיזון שלכם.

אנו נדריך אתכם בפעילויות, כאשר משתתף אחד הולך והשני עוזר ותומך באיזון. זו לא רק דרך מצוינת לשפר את הקואורדינציה ולשפר את תחושת המסוגלות, היא גם עוזרת להתגבר על פחד גבהים בצורה בטוחה ונעימה.

ניתן גם להוסיף מתיחת סלקליין – חבל המיועד להליכה. סדנת האיזון מתאימה לעד 30 משתתפים בו זמנית.
מוזמנים לצלול לעולם הקרקס וללמוד איך להתאזן!

סדנת ג׳אגלינג / להטוטים

בואו לחוות את הכיף וההתרגשות של עולם הג'אגלינג עם סדנת הג׳אגלינג שלנו!
אנו מציעים מגוון של משחקים ופעילויות שונות שיאתגרו אתכם בדרכים שונות. יש לנו מקלות פרחים, חישוקים, דיאבלוס, מקלות סרט, צלחות סיניות, מוטות, מקלות איזון, כדורים ועוד!

בפתיחת הסדנה תינתן הדגמה מקצועית של 15 דקות. לאחר מכן, תוכלו לחקור וללמוד את כלי הג'אגלינג בחופשיות, תוך כדי ליווי שלנו. זוהי הזדמנות מצוינת לשפר את הקואורדינציה, הריכוז והביטחון העצמי של ילדים ובני נוער. וכשאנחנו עושים סדנה תהיו בטוחים שיהיה שמח – אז כדי להפוך את האווירה לעוד יותר עליזה, נספק הגברה ומוזיקה קרקסית!

לחצו לשתף